- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السبيعي، حصة بنت حميد | |
dc.contributor.author | الحربي، حنان بنت حمادي بن سليم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T01:09:04Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T01:09:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127312 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | فاعلية برنامج تربوي لتعديل الدافعية واثره على الانجاز الدراسي لدى عينة من طالبات الصف الثاني ثانوي بمدينة مكة المكرمة في ضوء بعض المتغيرات | |
dc.identifier.id | .b12583704 | |
dc.identifier.callnum | 19313 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 263 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19313.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19313.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 313.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19313.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 413.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19313.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 641.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19313.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19313.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 705.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19313.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 351.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)