- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ابو حسين، امال بنت حمزة المرزوقي | |
dc.contributor.author | عزوز، حنان بنت عبد المجيد بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T01:07:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T01:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127309 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | مهارات التفكير العلمي في تشبيهات القران الكريم وتطبيقاتها التربوية في المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b12583649 | |
dc.identifier.callnum | 19310 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 242 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19310.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19310.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 294.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19310.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 199.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19310.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 447.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19310.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19310.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 638.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19310.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 347.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)