- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مدبولي، حنان بنت مصطفى | |
dc.contributor.author | الجلابا، نوال بنت اسعد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:59:36Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:59:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127301 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | درحة توافر كفايات التعليم الالكتروني لدى معلمات التربية الاسلامية بالعاصمة المقدسة من وجهة نظرهن | |
dc.identifier.id | .b12583479 | |
dc.identifier.callnum | 19302 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 211 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19302.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19302.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 283.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19302.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 256.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19302.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 297.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19302.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 709.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19302.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 449.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19302.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 317.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)