- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني، دخيل الله بن محمد | |
dc.contributor.author | الفقيه، مدني بن احمد بن مدني | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:48:57Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:48:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127283 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التعبير - | |
dc.subject.other | اللغة العربية - التعبير | |
dc.title | فاعلية استخدام الدراما في تنمية مهارات التعبير الشفوي لدى تلاميذ الصف الرابع الابتدائي | |
dc.identifier.id | .b12575008 | |
dc.identifier.callnum | 19288 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 185ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19288.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 22.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19288.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 214.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19288.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 204.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19288.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 631.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19288.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19288.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19288.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 192.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)