- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشهراني، ناصر بن عبد الله | |
dc.contributor.author | العمري، محمد بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:40:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:40:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127272 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | العلوم - | |
dc.title | مطالب تفعيل كراسة التجارب العملية المصاحبة لمقرر العلوم للمرحلة المتوسطة من وجهة نظر المشرفين التربويين والمعلمين بمحافظة الدوادمي | |
dc.identifier.id | .b12571933 | |
dc.identifier.callnum | 19282 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 113 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19282.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 287.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 206.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19282.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 319.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19282.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 485.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19282.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 295.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19282.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 250.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)