- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، عبداس بن بلة | |
dc.contributor.author | الحربي، عبد العزيز بن ماجد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:26:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:26:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127257 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الادارة التربوية - | |
dc.title | درجة تفويض السلطة لدى مديري المدارس لوكلائهم في منطقة القصيم وعلاقتها بأداء الوكلاء لمهامهم | |
dc.identifier.id | .b12570941 | |
dc.identifier.callnum | 19268 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 127 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19268.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19268.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 444.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19268.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 252.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19268.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 704.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19268.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19268.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 678.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19268.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 280.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)