- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مبارك، عبد الكريم بن موسى | |
dc.contributor.author | الحربي، بدر بن عبد الله بن عايض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:23:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:23:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127254 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريس | |
dc.title | درجة توفر المهارات المطلوبة لتنفيذ مقرر العلوم المطور من وجهة نظر المعلمين والمشرفين | |
dc.identifier.id | .b12570655 | |
dc.identifier.callnum | 19265 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 160ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19265.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19265.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 393.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19265.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 333.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19265.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 753.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19265.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19265.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 377.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19265.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 230.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)