- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، غازي بن صلاح | |
dc.contributor.author | الحربي، عبد الله بن سعود بن جعيثن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T00:22:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T00:22:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127253 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | العلوم الطبيعية - | |
dc.title | درجة اسهام كتاب العلوم الطبيعية في تعزيز عادات العقل لدى طلاب الصف الثاث متوسط من وجهة نظر معلمي ومشرفي العلوم | |
dc.identifier.id | .b12570631 | |
dc.identifier.callnum | 19264 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 111ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19264.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19264.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19264.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 108.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19264.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19264.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 310.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19264.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 181.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19264.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 107.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)