- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عتيبة، امال بنت محمد بن حسن | |
dc.contributor.author | العتيبي، نورة بنت عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T23:58:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T23:58:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127230 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الريادة - | |
dc.title | دراسة تقويمية لمشروع التعليم للريادة من منظور تربوي اسلامي | |
dc.identifier.id | .b12568867 | |
dc.identifier.callnum | 19244 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 246ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19244.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19244.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19244.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 181.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19244.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 142.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19244.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 615.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19244.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 333.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19244.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 86.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)