- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زين الدين، محمد بن مجاهد | |
dc.contributor.author | المطرفي، فرح بنت وصل بن مسعود | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T23:57:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T23:57:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127228 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | المكفوفون - تعليم | |
dc.title | تطوير تعليم الطالبات المكفوفات بمدارس التعليم العام بالمملكة العربية السعودية في ضوء خبرات بعض الدول | |
dc.identifier.id | .b12568843 | |
dc.identifier.callnum | 19242 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 187ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19242.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19242.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 195.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19242.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 419.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19242.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 544.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19242.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19242.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 530.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19242.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 332.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)