- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عبد الرحمن بن عبد الله | |
dc.contributor.author | القحطاني، عبد الكريم بن جبران بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T23:41:45Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T23:41:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127214 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | تقويم تدريس الفقه للصف الاول ثانوي في ضوء النظام الفصلي بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12568235 | |
dc.identifier.callnum | 19228 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 176ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19228.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19228.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 219.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19228.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 118.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19228.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 406.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19228.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 771.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19228.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 492.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19228.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 146.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)