- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر بن صالح | |
dc.contributor.author | الوهيبي، سليمان بن ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T23:27:32Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T23:27:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127200 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة اسهام الادارة المدرسية في تعزيز الامن الفكري لدى طلاب المرحلة الثانوية في مدارس التعليم العام بمدينة الطائف من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين | |
dc.identifier.id | .b12550498 | |
dc.identifier.callnum | 18902 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 142 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323738 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18902.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18902.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 561.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18902.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 427.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18902.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 319.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18902.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18902.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 259.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18902.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 329.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)