- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر بن صالح | |
dc.contributor.author | اللحياني، سلطان بن حميد بن عبد الحميد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:59:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:59:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127159 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التخطيط الإداري في الاندية الرياضية | |
dc.title | واقع الالتزام التنظيمي لدى الموظفين الاداريين في ادارة التربية والتعليم بمكة المكرمة من وجهة نظر القيادات التربوية | |
dc.identifier.id | .b12546446 | |
dc.identifier.callnum | 18553 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 103 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00321555 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18553.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18553.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 142.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18553.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 108.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18553.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18553.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 397.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18553.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 209.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18553.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 261.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)