- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياركندي، اسيا بنت حامد | |
dc.contributor.author | الدوسري، نجلاء بنت مطيع بن مبارك | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:59:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:59:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127158 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجودة الشاملة | |
dc.subject.other | المناهج - تطوير | |
dc.title | المعايير المقترحة لجودة برنامج التربية العملية بالتربية بجامعة الملك فيصل ودور المشرفين التربويين والاكاديميين في تفعيلها | |
dc.identifier.id | .b12546422 | |
dc.identifier.callnum | 18550 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 140 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00321553 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18550.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18550.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 281.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18550.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 682.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18550.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 513.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18550.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18550.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 801.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18550.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 179.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)