- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العيسى، هنادي بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | المعشي، صالحة بنت علي بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:53:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:53:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127144 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.title | فاعلية استراتيجية شكل البيت الدائري في تنمية التحصيل الدراسي لمقرر العلوم وبقاء اثر التعلم لدى تلميذات الصف السادس الابتدائي بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12542696 | |
dc.identifier.callnum | 19131 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 203 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326631 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19131.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19131.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 573.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19131.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 290.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19131.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 403.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19131.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 946.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19131.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 546.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19131.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 225.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)