- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، نبيل بن السيد بن محمد | |
dc.contributor.author | الازوري، عمر بن ضيف الله بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:52:53Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:52:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127142 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تعليم | |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية | |
dc.title | متطلبات تطبيق التعلم النقال في تدريس اللغة الانجليزية بالمرحلة المتوسطة بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12542441 | |
dc.identifier.callnum | 19129 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 126 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326606 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19129.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19129.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 103.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19129.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 86.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19129.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 122.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19129.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 312.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19129.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 172.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19129.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 137.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)