- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بدارنة، حازم بن علي | |
dc.contributor.author | عابد، امل بنت عبد الرزاق بن درويش | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:49:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:49:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127134 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الأسرية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الدورالتربوي للاسرة في تنمية قيم العمل المهني لدى ابنائها في ضوء السيرة النبوية | |
dc.identifier.id | .b12542313 | |
dc.identifier.callnum | 19121 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 264 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326593 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19121.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19121.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 321.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19121.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 529.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19121.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 343.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19121.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19121.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 421.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19121.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 306.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)