- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشقران، رامي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | اللحياني، حامد بن محمد بن عبيد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:45:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:45:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127124 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القيادة التربوية | |
dc.title | درجة امتلاك مديري المدارس الثانوية للكفايات القيادية الفعالة من وجهة نظر المشرفين التربويين والمعلمين بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12541916 | |
dc.identifier.callnum | 19110 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 131 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326552 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19110.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 26.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19110.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 316.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19110.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 117.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19110.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 567.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19110.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.81 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19110.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19110.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 209.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)