- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، عباس بن بلة | |
dc.contributor.author | الجهني، محمد بن غانم بن عواد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:35:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:35:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127102 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة المدرسية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | دور الادارة المدرسية في تحقيق اهداف مشروع مجتمع القيم النبوية من وجهة نظر المعلمين بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b12538875 | |
dc.identifier.callnum | 19068 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 151 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326238 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19068.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19068.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 259.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19068.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 270.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19068.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 354.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19068.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 749.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19068.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 337.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19068.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 427.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)