- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح | |
dc.contributor.author | الزبيدي، عبد الله بن سعيد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:31:35Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:31:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127095 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | العولمة | |
dc.title | دور التعليم الجامعي في مواجهة اثار العولمة على مقومات الهوية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b12538759 | |
dc.identifier.callnum | 19061 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 255ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326224 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19061.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19061.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 111.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19061.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 47.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19061.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 308.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19061.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 884.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19061.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 604.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19061.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 154.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)