- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، مريم بنت حميد | |
dc.contributor.author | العميري، نجاح بنت عامر بن مطلق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:31:04Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127094 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | انماط التعلق وعلاقتها بعوامل الشخصية الكبرى لدى طلبة جامعة ام القرى في ضوء بعض المتغيرات | |
dc.identifier.id | .b12538735 | |
dc.identifier.callnum | 19040 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 113ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326222 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19040.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19040.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 188.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19040.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 194.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19040.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 341.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19040.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 588.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19040.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 346.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19040.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 301.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)