- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليمي، خالد بن سعد | |
dc.contributor.author | الحارثي، سمير بن حسين بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:25:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127086 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | النشاط المدرسي | |
dc.title | درجة اسهام ادارة المدرسة الثانوية في تفعيل الانشطة غير الصفية بمدينة جدة من وجهة نظر المعلمين ورواد النشاط | |
dc.identifier.id | .b1253674x | |
dc.identifier.callnum | 19032 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 150ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326014 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19032.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 28.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19032.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 339.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19032.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 111.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19032.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 759.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19032.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19032.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19032.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 302.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)