- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، فهد بن ماجد | |
dc.contributor.author | العضياني، عبد الله بن ذعار | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:24:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:24:10Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127085 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام بعض تطبيقات الاجهزة الذكية في تنمية مهارات التحدث باللغة الانجليزية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي | |
dc.identifier.id | .b12536702 | |
dc.identifier.callnum | 19031 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 174ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326010 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19031.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19031.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 293.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19031.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 293.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19031.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 428.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19031.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 658.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19031.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 489.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19031.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)