- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | احمد، عباس بن بله بن محمد | |
dc.contributor.author | العتيبي، فارس بن عويض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:23:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:23:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127084 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | واقع ادارة فرق العمل لدى مديري مدارس المرحلة الابتدائية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12536635 | |
dc.identifier.callnum | 19030 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 177 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00326003 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19030.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19030.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 288.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19030.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 303.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19030.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 221.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19030.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19030.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 390.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19030.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 301.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)