- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ابو حسين، امال بنت حمزة | |
dc.contributor.author | الجعيد، حصة بنت مسفر بن عواض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:16:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:16:03Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127077 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفكر التربوي الاسلامي | |
dc.subject.other | الفكر التربوي عند صالح عبد الرحمن الحصين | |
dc.title | الفكر التربوي عند الشيخ صالح بن عبد الرحمن الحصين رحمه الله تعالى | |
dc.identifier.id | .b12536167 | |
dc.identifier.callnum | 19022 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 190 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00325953 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19022.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19022.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 233.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19022.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 200.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19022.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 388.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19022.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 842.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19022.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 327.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19022.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 280.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)