- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد بن معيض | |
dc.contributor.author | القحطاني، عبير بنت حسن بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T22:08:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T22:08:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127069 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | متطلبات تطوير اداء مديرات مدارس الثانوية بمحافظة جدة في ضوء معايير المدرسة المتعلمة | |
dc.identifier.id | .b12535928 | |
dc.identifier.callnum | 19054 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 149 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00325929 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19054.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 33.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa19054.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 452 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse19054.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 206.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont19054.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 764.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind19054.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu19054.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title19054.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 214.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)