- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، عباس بن بله | |
dc.contributor.author | المطيري، عبد الرحمن بن عبيد بن عون الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T21:37:02Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T21:37:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127041 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الشفافية في التعليم | |
dc.title | الشفافية الادارية في العمل الاداري في ادارة التعليم بمنطقة القصيم من وجهة نظر القادة التربويين | |
dc.identifier.id | .b1253447x | |
dc.identifier.callnum | 18967 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 123 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00325780 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18967.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 21.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18967.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 217.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18967.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 208.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18967.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 534.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18967.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18967.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18967.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 287.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)