- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد بن معيض | |
dc.contributor.author | الشهري، سلطان بن حسن بن عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T21:22:00Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T21:22:00Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127020 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الجامعي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | متطلبات تطبيق بطاقة الأداء المتوازن بالجامعات السعودية في ضوء التجارب العالمية (تصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b12532289 | |
dc.identifier.callnum | 18950 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 328 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00325445 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18950.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 166.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18950.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 526.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18950.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18950.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 4.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18950.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 10.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18950.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 4.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18950.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 342.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)