- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، عباس بن بلة | |
dc.contributor.author | الثقفي، زايد بن جمعان بن عطية | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T21:15:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T21:15:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127011 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القيادة التحويلية | |
dc.subject.other | مديرو المدارس - القيادة التحويلية | |
dc.title | درجة ممارسة مديري المدارس في محافظة الطائف للقرار التحويلي من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين | |
dc.identifier.id | .b12531030 | |
dc.identifier.callnum | 18817 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.description.extent | 153 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00325315 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18817.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18817.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 147.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18817.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 213.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18817.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 415.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18817.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 755.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18817.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 317.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18817.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 469.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)