- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | الجميعي, وفاء بنت عايض بن معيوض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T21:06:23Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T21:06:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127001 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تطور الكفايات المهنية لاعضاء هيئة التدريس وعلاقتها بالاتزام التنظيمي في جامعات منطقة مكة المكرمة من وجهة نظر اعضاء هيئة التدريس ورؤساء الاقسام الاكاديمية | |
dc.identifier.id | .b12525716 | |
dc.identifier.callnum | 16849 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 236ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00304745 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16849.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16849.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16849.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 196.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16849.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 259.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16849.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 403.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16849.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 210.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16849.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 187.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)