- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.contributor.author | الحارثي، امنة بنت صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T21:05:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T21:05:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127000 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | التجارب القائمة على استخدام الخامات غير التقليدية في الفن التشكيلي السعودي المعاصر. دراسة وصفية تحليلية | |
dc.identifier.id | .b12525650 | |
dc.identifier.callnum | 16577 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 151 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302399 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16577.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 26.81 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16577.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 180.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16577.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 221.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16577.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 325.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16577.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 553.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16577.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 338.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16577.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 193.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)