- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشقران، رامي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | المطيري، مصلط بن عبد الله بن مدلج | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:35:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:35:38Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126967 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | معوقات تفعيل الشراكة بين مدارس التعليم العام والمجتمع المحلي من وجهة نظر المديرين والمعلمين بمحافظة عنيزة | |
dc.identifier.id | .b12504282 | |
dc.identifier.callnum | 18918 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 119 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323815 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18918.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18918.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 352.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18918.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 318.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18918.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 365.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18918.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 809.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18918.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 459.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18918.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 386.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)