- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، يوسف بن عطية | |
dc.contributor.author | اللحياني، سعد بن فاهد بن عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:29:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:29:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126959 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلاقات العامة - إدارة | |
dc.title | نموذج مقترح لتطوير ادارة العلاقات العامة بأندية ذوي الاحتياجات الخاصة بالمملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b12503757 | |
dc.identifier.callnum | 18911 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية البدنية | - |
dc.description.extent | 132ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323759 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18911.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 16.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18911.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 92.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18911.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 44.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18911.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 175.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18911.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 312.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18911.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18911.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 189.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)