- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السلمي، طارق بن عبدالعالي | |
dc.contributor.author | الحربي، عبد الكريم بن عواد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:26:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:26:01Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126955 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذكاء الوجداني | |
dc.subject.other | الذكاء | |
dc.title | الذكاء الوجداني وعلاقته بالرضا عن الحياة لدى طلاب المرحلة الثانوية في مدينة بريدة | |
dc.identifier.id | .b12503617 | |
dc.identifier.callnum | 18904 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 82 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323742 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18904.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18904.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 378.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18904.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 115.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18904.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 421.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18904.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 892.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18904.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 301.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18904.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 187.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)