- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العيدروس, أغادير سالم بن مصطفى | |
dc.contributor.author | العدني، فاطمة بنت فؤاد أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:17:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:17:01Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126944 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوصيف الوظيفي | |
dc.subject.other | الموظفات الإداريات | |
dc.title | التوصيف الوظيفي كمدخل لتحسين أداء الموظفات الإداريات بعمادة الدراسات الجامعية للطالبات بجامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12502844 | |
dc.identifier.callnum | 15282 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 199ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323659 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15282.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 29.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 327.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15282.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 626.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15282.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15282.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15282.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 108.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)