- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بدارنه، حازم علي | |
dc.contributor.author | النجيبي، منيرة معيد عبيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:14:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:14:10Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126941 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دور التربية الإسلامية في مواجهة الإساءة لأمهات المؤمنين رضى الله عنهن وتطبيقاته المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b12502790 | |
dc.identifier.callnum | 18821 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1437 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 152 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323654 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18821.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18821.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 221.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18821.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 278.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18821.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 339.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18821.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 925.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18821.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 702.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18821.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 369.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)