- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الفاروق، عبد الحليم البشير | |
dc.contributor.author | العبسي, شوق بنت موسى بن شعيب | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T20:01:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T20:01:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126926 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | السكان - جازان ( السعودية ) | |
dc.title | خصائص السكان التعليمية و تباينها المكاني في منطقة جازان / | |
dc.identifier.id | .b12501967 | |
dc.identifier.callnum | 15274 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | العلوم الإجتماعية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 242ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323569 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15274.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15274.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 534.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15274.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 250.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15274.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 598.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15274.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15274.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15274.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 340.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)