- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، غازي بن صلاح بن هليل | |
dc.contributor.author | الشمري، ضحوي بن سليمان بن جريد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:55:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:55:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126921 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلوم الطبيعية - طرق تدريس - المرحلة الثانوية | |
dc.title | مطالب استخدام التعلم المنظم ذاتيا في تدريس العلوم الطبيعية بالمرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b1250189x | |
dc.identifier.callnum | 18884 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 141 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323562 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18884.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 22.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18884.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 339.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18884.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 197.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18884.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 741.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18884.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18884.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18884.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 249.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)