- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السعدي، عماد بن توفيق | |
dc.contributor.author | الصاعدي، حميد بن صامل شاهر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:43:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:43:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126909 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلوم الاجتماعية - طرق تدريس | |
dc.title | الاحتياجات التدريبية اللازمة لمعلمي ومعلمات الدراسات الاجتماعية والوطنية بالمرحلة المتوسطة في مدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12501694 | |
dc.identifier.callnum | 18871 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 127 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323542 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18871.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18871.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18871.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 36.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18871.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 135.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18871.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 292.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18871.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 123.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18871.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 155.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)