- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، غازي بن صلاح بن هليل | |
dc.contributor.author | الطويرقي، ماجد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:42:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126908 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المعامل الافتراضية | |
dc.subject.other | معامل العلوم | |
dc.title | معوقات استخدام المعامل الافتراضية لدى معلمي العلوم الطبيعية بالمرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b12501682 | |
dc.identifier.callnum | 18870 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 184ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323541 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18870.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 35.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18870.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 448.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18870.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 207.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18870.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 812.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18870.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18870.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18870.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 198.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)