- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العميري، فهد علي ختيم | |
dc.contributor.author | مخدوم، محمد زكي عبد الحي عبد الرحيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:29:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:29:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126897 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المناهج - تطوير | |
dc.subject.other | الدراسات الاجتماعية - دراسة وتعليم | |
dc.title | التربية المكتبية في كتب المكتبة والبحث بالمرحلة الثانوية في ضوء متطلبات عصر المعلوماتية | |
dc.identifier.id | .b12501475 | |
dc.identifier.callnum | 18592 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 197 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323520 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18592.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 29.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 432.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 166.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18592.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 835.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18592.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18592.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18592.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 138.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)