- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليمي، خالد بن سعد | |
dc.contributor.author | النفيعي، محمد بن سعود بن سعد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:28:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:28:24Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126896 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التدريب التربوي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | متطلبات توطين التدريب في مدارس التعليم الثانوي (نظام المقررات) من وجهة نظر المديرين والمعلمين بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12501463 | |
dc.identifier.callnum | 18858 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 120 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323519 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18858.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18858.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 80.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18858.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 88.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18858.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 185.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18858.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 291.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18858.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 114.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18858.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 107.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)