- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلاغور، ليلى بنت محمد نور | |
dc.contributor.author | الشتيوي، سامية بنت احمد بن عباس | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:27:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:27:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126895 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الزخرفة | |
dc.subject.other | التربية الفنية | |
dc.title | دراسة تحليلية للوحدات الزخرفية لبعض قطع الاثاث القديم بمنطقة مكة المكرمة في ضوء الوظيفة والبيئة | |
dc.identifier.id | .b12501451 | |
dc.identifier.callnum | 18857 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 134ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323518 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18857.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 23.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18857.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 265.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18857.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 200.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18857.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 574.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18857.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18857.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18857.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 237.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)