- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | باجودة، حمزة بن عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | الشهري، عبد الله بن ظاهر بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:07:16Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:07:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126875 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | رسوم الاطفال - تعليم | |
dc.subject.other | رسوم الأطفال | |
dc.title | رسوم الاطفال كمدخل للتصميم الطباعي على أسطح الخامات المختلفة | |
dc.identifier.id | .b12499973 | |
dc.identifier.callnum | 18834 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 192 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323360 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18834.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.13 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18834.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 228.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18834.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 269.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18834.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 233.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18834.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 646.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18834.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 348.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18834.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 243.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)