- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، مرضي غرم الله | |
dc.contributor.author | الشيخ، فواز عبد العالي عبدرب النبي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:05:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:05:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126873 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الكتابة - دراسة وتعليم (ابتدائي) | |
dc.subject.other | الكتابة - دراسة وتعليم | |
dc.title | تقويم الأداء الكتابي لتلاميذ الصف السادس الابتدائي في ضوء المهارات المناسبة لهم | |
dc.identifier.id | .b12499948 | |
dc.identifier.callnum | 18298 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 206 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323357 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18298.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18298.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 73.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18298.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 77.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18298.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 129.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18298.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 389.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18298.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 156.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18298.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 72.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)