- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد سالم عايض | |
dc.contributor.author | العصيمي، عبد العزيز سريان معيوف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T19:03:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T19:03:38Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126872 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفساد الاجتماعي | |
dc.subject.other | الفساد - جوانب اقتصادية | |
dc.title | وسائل الوقاية من الفساد الاقتصادي من منظور التربية الإسلامية وتطبيقاتها التربوية في الأسرة والمدرسة | |
dc.identifier.id | .b12499924 | |
dc.identifier.callnum | 18588 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 83 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323355 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18588.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18588.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18588.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18588.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 60.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18588.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 790.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18588.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 606.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18588.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 53.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)