- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد سالم | |
dc.contributor.author | البشر، عبد الله ناصر ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:47:30Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:47:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126859 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاختلاط في المدارس | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | آراء مفكري التربية الإسلامية حول الاختلاط بين الجنسين في التعليم بمرحلة الصفوف الأولية | |
dc.identifier.id | .b12497150 | |
dc.identifier.callnum | 18586 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 118 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323025 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18586.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18586.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 109.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18586.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 64.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18586.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 117.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18586.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 395.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18586.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 265.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18586.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 232.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)