- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلامة، كايد محمد أحمد | |
dc.contributor.author | الحارثي، خالد ثابت العرابي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:44:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:44:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126857 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تمويل التعليم الاهلي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.subject.other | التمويل الإداري | |
dc.title | طرق التمويل البديلة للتعليم العالي الاهلي السعودي في ظل تحديات العولمة | |
dc.identifier.id | .b12497125 | |
dc.identifier.callnum | 18585 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 180 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323022 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18585.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18585.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 439.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18585.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 398.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18585.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 610.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18585.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18585.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 774.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18585.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 127.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)