- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحجيلي، عبد العزيز علي فهد | |
dc.contributor.author | القثامي، عبد الله منير محسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:40:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:40:55Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126855 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الفنية - معارض | |
dc.subject.other | التربية الفنية | |
dc.title | دراسة تقويمية لمدى ملاءمة إقامة معارض التربية الفنية بمراكز التسويق | |
dc.identifier.id | .b12497095 | |
dc.identifier.callnum | 18290 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 152ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323019 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18290.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18290.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 305.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18290.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 222.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18290.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 454.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18290.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 729.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18290.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 469.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18290.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 322.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)