- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سنبل، فائقة بنت عباس | |
dc.contributor.author | الحارثي, مشاعل بنت عبد الله بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:39:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:39:06Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126854 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإنتاج الفكري العربي | |
dc.subject.other | الحرية الأكاديمية | |
dc.title | الحرية الأكاديمية وعلاقتها بالإنتاجية العلمية لدى عضوات هيئة التدريس بجامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12497071 | |
dc.identifier.callnum | 15270 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436هـ | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 109ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323016 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15270.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15270.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 320.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15270.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 384.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15270.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 367.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15270.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 761.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15270.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 309.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15270.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 235.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)